sk1

Σεραφείμ Αθ. Κοτρώτσος

Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχ. Η/Υ, Διδάκτωρ ΕΜΠ, MBA International 
Ανώτατο στέλεχος πολυεθνικού παρόχου τηλεπικοινωνιών και συνιδρυτής StartUp στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και των μεγάλων δεδομένων.

 

Προσωπική ιστοσελίδα

Facebook-Celosia-OrangeLinkedIn-Celosia-OrangeTwitterBird-Celosia-OrangeMail-Celosia-Orange

    Πολλές συζητήσεις έγιναν σε σχέση με την επάρκεια του Τσίπρα στα Αγγλικά και την εικόνα του εκτός Ελλάδος. Νομίζω ότι η συζήτηση είναι σε εντελώς λάθος βάση. Όχι μόνο επειδή ο Τσίπρας έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο στην Αγγλική τα τελευταία χρόνια. Αυτό είναι ένα γεγονός. Κυρίως επειδή το πρόβλημα δεν είναι τόσο γλωσσικό, αλλά εν μέρει επικοινωνιακής τακτικής και κυρίως κοσμοθεωρίας.

    Ο Πρωθυπουργός θα μπορούσε άνετα να αποφεύγει τις κακοτοπιές χρησιμοποιώντας διερμηνέα.

    (πρώτη δημοσίευση στο www.athensvoice.gr)

    Πριν λίγες μόλις ημέρες αναρωτιόμουν αν «μπορεί η νεκρά φύση της ελληνικής πολιτικής να γεννήσει έναν μονόκερο» (το πλήρες άρθρο είναι διαθέσιμο εδώ: https://t.co/fko31O7q5e), δηλαδή κάτι πραγματικά νέο, ανατρεπτικό, που να μπορεί να δικαιολογήσει μια κάποια ελπίδα για ανάταξη της εκφυλιστικής στασιμότητας από την οποία υποφέρει η πατρίδας μας.

    AUEBs Rector Prof Konstantine Gatsios1Η δήλωση υποψηφιότητας του Κωνσταντίνου Γάτσιου απάντησε καταρχήν καταφατικά στα ερωτήματα που διατύπωνα. Έχοντας με τις δημόσιες τοποθετήσεις του καλύψει τις προϋποθέσεις που έθετα στο παραπάνω άρθρο, δεν μπορώ παρά να στηρίξω δημόσια την υποψηφιότητά του, και να την προσυπογράψω, ελπίζοντας επιτέλους για κάτι διαφορετικό.

    Πέραν όμως αυτού, η υποψηφιότητά του μας έθεσε προ των ευθυνών μας ως πολίτες. Κι εξηγούμαι:

    Ο Κωνσταντίνος ο Γάτσιος, δεν είναι ένα τυχαίο πρόσωπο. Έχοντας καταθέσει διαπιστευτήρια με σειρά από επιτεύγματά του στον επαγγελματικό τομέα, με παράλληλη συνεπή και υπεύθυνη δημόσια παρουσία για τα κορυφαία ζητήματα της χώρας μας, είναι αυτό που λέμε αυτός που έχει πολύ περισσότερα να χάσει παρά να κερδίσει από μια υποψηφιότητα στις αρχαιρεσίες του νέου φορέα του κέντρου. Όταν επί χρόνια δεν αποσιώπησε τα πραγματικά αίτια της ελληνικής κρίσης, όταν θα τον συνέφερε να κάνει δημόσιες σχέσεις και δεν σταμάτησε να εκφράζει δημόσια την πεποίθησή του ότι συνεχίζαμε (και συνεχίζουμε) να βαδίζουμε σε κατεύθυνση που δεν αναιρεί τα αίτια της κρίσης, όταν αδιάκοπα κατέθετε δημόσια προτάσεις για την εθνική ανασυγκρότηση, μια εκλογική μάχη τώρα απέναντι στους μηχανισμούς του ΠΑΣΟΚ και των παραφυάδων του είναι ένα τόλμημα που ξεπερνάει την ανάληψη εύλογου ρίσκου. Μας προκαλεί να το στηρίξουμε για να δούμε πόσο μακριά μπορεί να φθάσει.

    Γιατί νεκρά φύση; Γιατί ανακυκλώνει μιζέρια, αναδιανέμει φτώχια, αναμασά παρωχημένα θέσφατα περασμένων εποχών, χρησιμοποιεί ιδεολογήματα μόνο για να ορίζει ψευδεπίγραφες διαχωριστικές γραμμές και τελικά εμποδίζει τη γέννηση κάθε νέου. Όχι μόνο δεν δημιουργεί προϋποθέσεις προόδου, αλλά τις εξουδετερώνει. Παράγει οτιδήποτε άλλο εκτός από όραμα και δυνατότητες θετικής εξέλιξης.

    Οι παραπάνω διαπιστώσεις δεν αφορούν μόνο έναν χώρο ή κόμμα. Δυστυχώς, αν και σε διαφορετικό βαθμό, η παθογένεια διαπερνά οριζόντια σχεδόν όλο το πολιτικό σύστημα, κοινοβουλευτικό και εξωκοινοβουλευτικό.

    To-Potami-logo-transparent-500x500Διαρκές κίνητρό μου για την ενεργή ενασχόληση με τα κοινά είναι η αίσθηση ανεκπλήρωτων δυνατοτήτων. Είναι όλα αυτά που εμείς οι Έλληνες έχουμε τις προδιαγραφές να  επιτυγχάνουμε, αλλά κάποια πράγματα στη χώρα μας εμποδίζουν την πραγματοποίησή τους. Μου είναι αδύνατο να συμφιλιωθώ με αυτή την πραγματικότητα. Αισθάνομαι υπεύθυνος να συμβάλλω ενεργά στο να αλλάξει ο κόσμος στον οποίο ζω και μεγαλώνω τα παιδιά μου.

    Οι αλλαγές που πρέπει να πραγματοποιήσουμε είναι αναρίθμητες. Δυστυχώς ελάχιστα τις συζητάμε και ακόμα λιγότερο τις εφαρμόζουμε. Σε τίτλους μερικές από αυτές που θεωρώ πιο επείγουσες:

    1. Θεσμούς άμεσης δημοκρατίας στο πρότυπο της Ελβετίας.
    2. Πλήρης κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας και κάθε άλλου προνομίου που κάνει τους αιρετούς μη ίσους με τους υπόλοιπους πολίτες απέναντι στο νόμο.
    3. Το δικαίωμα του εκλέγεσθε να το αποκτούμε μόνο μετά την επαγγελματική καταξίωση εκτός πολιτικής.
    4. Θεσμικά κατοχυρωμένους περιορισμούς σε κρατικά ελλείμματα και δανεισμό.
    5. Αρμονική συνύπαρξη της κοινωνικής ελευθερίας και των ατομικών δικαιωμάτων με αυστηρή εφαρμογή της νομοθεσίας που προστατεύει τις αυθαιρεσίες ομάδων εις βάρος του ατόμου.
    6. Φόρος εισοδήματος μόνο επί διαφοράς εσόδων από το σύνολο εξόδων, στη φορολόγηση φυσικών προσώπων, επαγγελματιών και μικρών επιχειρήσεων.
    7. Ευθυγράμμιση όλων των συντάξεων σε ύψος που να αντιστοιχεί στο αποταμιευμένο κεφάλαιο εισφορών σύνταξης με δημιουργία ατομικού λογαριασμού ασφαλισμένου που να απεικονίζει το δικαιούμενο συνολικό ποσό και εναλλακτικούς τρόπους παροχής του.
    8. Απελευθέρωση όλων των ασφαλιστικών υπηρεσιών σύνταξης, εφάπαξ και υγείας προς τον ιδιωτικό τομέα.
    9. Αποσύνδεση των πανεπιστημίων και των σχολείων από το κράτος και μεταφορά όλων των οικονομικών πόρων στους δικαιούχους φοιτητές/μαθητές με σταθμισμένα βάουτσερ εκπαίδευσης.
    10. Συνταγματική αναθεώρηση με έμφαση στα δημοκρατικά αντίβαρα, την ξεκάθαρη διάκριση των εξουσιών με απόλυτο ασυμβίβαστο εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας αλλά και πλήρη αποσύνδεση της δικαστικής εξουσίας από την εκάστοτε κυβέρνηση και βουλή.
    11. Ασφάλεια κάθε επένδυσης για 10 χρόνια από αλλαγές του θεσμικού πλαισίου επί το δυσμενέστερο.
    12. Λογοδοσία και αξιολόγηση παντού με θετική ενίσχυση της υψηλής επίδοσης, αντικίνητρα και εναλλακτικούς δρόμους για την ανεπαρκή.
    13. Ταχεία απόδοση δικαιοσύνης με υποχρεωτική διαιτησία σε όλες τις υποθέσεις από σώμα έμπειρων ιδιωτών νομικών.
    14. Απλοποίηση και παγιοποίηση της βασικής νομοθεσίας επιλέγοντας και προσαρμόζοντας πρότυπο προηγμένης χώρας που μας ταιριάζει (π.χ. Ιρλανδίας).
    15. Ανεξάρτητο συνταγματικό δικαστήριο.
    16. Διασφάλιση ελαχίστου επιπέδου διαβίωσης με παροχές σε είδος στους αδυνάτους.
    17. Καμία επιχορήγηση σε χρήμα, μόνο σε είδος με διαφανείς, πλήρως ηλεκτρονικές διαδικασίες προμήθειας.
    18. Πλήρη ψηφιοποίηση των κρατικών υπηρεσιών και περιορισμός της εμπλοκής τους σε τομείς πέραν της άμυνας, της ασφάλειας, της δικαιοσύνης και της δημιουργίας βασικών υποδομών.
    19. Αποσύνδεση σειράς από τομέων από την κεντρική εξουσία.
    20. Κατάργηση βουλευτικών συντάξεων και γενικά συντάξεων από αιρετά αξιώματα.
    21. Κίνητρα για ψηφιακές συναλλαγές.

    Για να γίνουν οι μεγάλες αλλαγές χρειάζεται σύνθεση διαφορετικών σχολών σκέψεων και αντιλήψεων. Γιατί κανείς δεν κατέχει την καθολική αλήθεια. Γιατί ακόμα, κανείς μόνος του δεν μπορεί να δημιουργήσει αλλαγή χωρίς την στήριξη του μεγαλύτερου μέρους και των πιο ενεργών στρωμάτων της κοινωνίας.

    Η Επιτροπή Διαλόγου του Ποταμιού είναι το πρόπλασμα από το οποίο μπορεί να προχωρήσει η αναγκαία για τη χώρα σύνθεση. Γι’ αυτό συμμετέχω στην προσπάθεια του Ποταμιού και στις εκλογές του Σεπτέμβρη ‘15 ως υποψήφιος στην περιφέρειας Αττικής. 

    (πρώτη δημοσίευση: http://marketnews.gr/article/286499/giati_politiki_giati_me_to_potami

    Dimosionomiko petition Banner7Ξεκίνησε από απόγνωση.

    Απόγνωση για τη μηδαμινή επιρροή στη διαμόρφωση του δημοσίου διαλόγου από τους ανθρώπους της παραγωγής.

    Δεν είναι περίεργο εμείς που πληρώνουμε για τον πληθωρικό, αναποτελεσματικό και καθόλου ανταποδοτικό δημόσιο τομέα, να πληρώνουμε αδιαμαρτύρητα; Τόσο συμφιλιωμένοι είμαστε με το μοιραίο;

    Όλοι μας, ή σχεδόν όλοι καταλαβαίνουμε ότι το πράγμα δεν «πηγαίνει». Έχουμε ξεκάθαρο στο μυαλό μας το αδιέξοδο της συνεχούς φορολόγησης σε ό,τι κινείται κι αναπνέει. Βλέπουμε πως το έλλειμμα στον προϋπολογισμό του κράτους μεταβιβάζεται διαρκώς στην παραγωγική οικονομία,  η οποία συρρικνώνεται, μειώνοντας περαιτέρω τα κρατικά έσοδα, δημιουργώντας νέα ελλείμματα, τα οποία επαναμεταβιβάζονται στους όλο και λιγότερους εργαζομένους, επαγγελματίες κι επιχειρήσεις που παραμένουν στη χώρα. Ο δρόμος αυτός μας οδηγεί με βεβαιότητα στην απώλεια κάθε εθνικής κυριαρχίας και αξιοπρέπειας.

    Μετά από πολυετή εμπειρία στον τομέα της πληροφορικής και της επιχειρηματικότητας καθώς και παράλληλη ενασχόληση με τα κοινά, ενοχλημένος από τα όσα ακούγονται τις τελευταίες ημέρες στη χώρα μας για τα πληροφοριακά συστήματα του υπουργείου οικονομικών και όχι μόνο θα ήθελα να καταθέσω τα παρακάτω.

    Δεν υφίσταται ο όρος υποκλοπή ΑΦΜ

    Αν πραγματικά διατυπώθηκε από τον κο Βαρουφάκη (στο ηχητικό που κυκλοφορεί δεν ακούγεται κάτι τέτοιο, μόνο στο ρεπορτάζ) θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι δεν έχει καμία αλήθεια αυτή η φράση ούτε πρακτική χρησιμότητα. Οι λόγοι είναι πολλοί:

    1. Η σχεδίαση ενός λογισμικού δεν απαιτεί το πλήρες μητρώο των σχετικών δεδομένων. Γίνεται άνετα με δείγμα δεδομένων (ή και εικονικά δεδομένα). Ακόμα κι αν το πλήρες μητρώο είναι διαθέσιμο. Ρωτήστε τον κατασκευαστή ενός τραπεζικού π.χ. συστήματος. Διέθετε κατά τη σχεδίαση, ανάπτυξη και δοκιμή του προϊόντος του τα στοιχεία των λογαριασμών των καταθετών των τραπεζών που μελλοντικά θα γίνονταν πελάτες του; Προφανώς όχι. Τα πλήρη πραγματικά δεδομένα είναι χρήσιμα μόνο όταν ένα σύστημα χρειάζεται να ξεκινήσει να χρησιμοποιείται παραγωγικά.
    1. Το μητρώο των ΑΦΜ δεν είναι κάτι κρυφό στον Υπουργό Οικονομικών για να απαιτεί υποκλοπή. Είναι στην απόλυτη διάθεσή του. Μέρος από τα στοιχεία αυτά είναι ακόμα και δημόσια διαθέσιμα προκειμένου να πραγματοποιούνται έλεγχοι ορθότητας ΑΦΜ από οποιονδήποτε συναλλασσόμενο. Μια αναζήτηση στο διαδίκτυο θα σας αποκαλύψει δεκάδες σχετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Προφανώς αν κάτι το έχεις στη απόλυτη διάθεσή σου δεν μπαίνεις στον κόπο να το υποκλέψεις. Γιατί να παραβιάζεις ανοιχτές θύρες;

    Δεν υπάρχει πληροφοριακό σύστημα χωρίς λογισμικό

    Στο ηχητικό ο  τ. Υπ.Οικ. ακούγεται να λέει ότι ο η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων έχει πρόσβαση στο υλικό (hardware) των πληροφοριακών συστημάτων αλλά όχι στον λογισμικό (software). Προφανώς αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα καθώς δεν υφίσταται σχετικώς σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα χωρίς να βασίζεται σε λογισμικό. Ως πληροφοριακό σύστημα νοείται κυρίως το λογισμικό, καθώς το υλικό είναι πλέον κοινό, χωρίς πολλές ιδιαιτερότητες και το λογισμικό συνήθως μπορεί να εκτελεστεί σε πολλά εναλλακτικά υλικά. Προφανώς ο ΓΓΠΣ έχει άμεση πρόσβαση και έλεγχο του λογισμικού. Οι προγραμματιστές που καταλαβαίνουν από κώδικα είναι κυρίως στη ΓΓΠΣ κι όχι στα έσοδα. Η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων έχει εντελώς άλλη αποστολή.

    Η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων δεν ελέγχεται από τις Βρυξέλες

    Ο Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων του ΓΑΠ, αξιότιμος καθηγητής Διομίδης Σπινέλης παραιτήθηκε επειδή παρά τις προσπάθειές του για διαστραύρωση στοιχείων φορολογουμένων με πληροφοριακά συστήματα δεν είδε ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Αποχώρησε λοιπόν καταγγέλλοντας το 4-4-2. Όχι δεν αναφερόταν στο γνωστό σύστημα σύνταξης ομάδων ποδοσφαίρου, αλλά στον τρόπο μοιρασιάς κάθε 10 ευρώ χρημάτων από φορολογικές παραβάσεις που διαπιστώνονται από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς του κράτους. Εδώ το πρώτο 4 παριστάνει φόρο / πρόστιμο που γλυτώνει ο ιδιώτης μετά από «συμφωνία» με τους ελεγκτές, το δεύτερο 4 τα «λάδια» που απαιτούνται για τη λίπανση του εισπρακτικού μηχανισμού προκειμένου να επιτυγχάνονται οι αποφυγές φόρων / προστίμων και το υπολειπόμενο 2 τα λεφτά που βεβαιώνονται επίσημα ως οφειλή του ιδιώτη προς το κράτος (κάτι να πάρει και το κράτος) και ενδεχομένως κάποια στιγμή μέρος τους εισπράττεται.  Έχει επίσης γραφτεί και λεχθεί από πολλούς ότι στο 4 της λίπανσης τα χρήματα δεν μένουν στον εκάστοτε ελεγκτή. Δεν είναι «μοναχοφαγάς». Απλώς έχει αναλάβει – κατά άλλους «αγοράσει» - τον δύσκολο ρόλο του εισπράκτορα. Τα λιπαντικά λέγεται ότι ρέουν από τον εισπράκτορα προς τα πάνω ανεβαίνοντας όλη την ιεραρχία και φθάνουν μέχρι και πολιτικούς μηχανισμούς. Κάθε μηχανή βλέπεται χρειάζεται λίπανση και δεν μπορούν να τα περιμένουν όλα από τις προμήθειες του δημοσίου. Μην ξεχνάμε ότι δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας πολιτικές παρεμβάσεις για μεγάλες υποθέσεις προστίμων κλπ. όπως π.χ. η περίπτωση του κου Παναγιώτη Ψωμιάδη, άλλοτε λαλίστατου και πανίσχυρου υπερνομάρχη, ο οποίος εξέπεσε του αξιώματός του μετά την εμπλοκή του σε συναφές σκάνδαλο. Είναι επίσης εύλογο να υποθέσουμε ότι πέραν των υποθέσεων που έχουν γίνει γνωστές, ασύγκριτα περισσότερες είναι οι ανάλογες υποθέσεις που ποτέ δεν έγιναν γνωστές καθώς τα “deals” ολοκληρώθηκαν με σχετική ικανοποίηση όλων των εμπλεκόμενων και χωρίς παρενέργειες.

    Επειδή τα παραπάνω δεν είναι γνωστά μόνο σε εμάς τους Έλληνες αλλά πήρε κάτι και το αυτί των θεσμών σχετικώς, στο πλαίσιο των μνημονίων μεταξύ άλλων μας ζητήθηκε η ανεξαρτησία του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων. Οι ανάλγητοι ξένοι μας ζήτησαν να μην επιτρέπουμε στον εκάστοτε Πρωθυπουργό να βάζει τον δικό του. Θεσπίστηκε ανεξαρτησία ως προς:

    • την εκλογή (να προκηρύσσεται η θέση και  αντί να «φυτεύεται» ο εκάστοτε ευνοούμενος του κυβερνώντος κόμματος να αναλαμβάνει πρόσωπο ευρείας αποδοχής που έχει περάσει με διαφάνεια από διαδικασία αξιολόγησης),
    • την παραμονή στη θέση (να μην απολύεται όποτε δεν κάνει τα χατίρια του Υπουργού ή του Πρωθυπουργού αλλά μόνο αν δεν πετύχει τους αντικειμενικούς στόχους του ρόλου του ή εκπνεύσει η σύμβασή του),
    • αλλά και ως προς τη τέλεση των καθηκόντων (να μην δέχεται εντολές από τον Υπουργό ή τον Πρωθυπουργό αλλά να υλοποιεί την κείμενη νομοθεσία που ψηφίζει η βουλή).

    Τυπικά το νέο πλαίσιο προστατεύει τον εκάστοτε ΓΓΔΕ. Βέβαια ακόμα κι έτσι ο προκάτοχος της κας Σαβαϊδου δεν άντεξε (δείτε παλαιότερο σχετικό άρθρο μου περί της παραίτησης του κου Χάρη Θεοχάρη : Η ελληνική κυβέρνηση αυτοακυρώθηκε....

    Γιατί τα είπε όλα αυτά ο κος Βαρουφάκης

    Ας μην γελιόμαστε, ο κος Βαρουφάκης δεν είναι ένα τυχαίο πρόσωπο περιορισμένων γνώσεων και προσλαμβανουσών παραστάσεων, όπως μεγάλο μέρος των πρώην ή νυν στελεχών της κυβέρνησης Τσίπρα. Κάθε άλλο. Μήπως όμως η τέχνη της πολιτικής επικοινωνίας κέρδισε στην καρδιά του κατά κράτος τις άλλες τέχνες που κατέχει, εις βάρος ακόμα και της αξιοπρέπειάς για την οποία μιλούσε;

    Μήπως χωρίς να το καταλάβουμε μιλάμε για αυτόν και τις δηλώσεις του αντί για το ότι κυβέρνησή μας έχει ήδη παραβιάσει σημαντικά τη συμφωνία που με πόνο και αίμα έφερε την απολύτως τελευταία στιγμή; Διαβάστε γιατί σε πρόσφατο άρθρο μου Ήδη στον αέρα η συμφωνία της 12ης Ιουλίου

    Πρώτη δημοσίευση: iefimerida.gr

    simfonia-12-7Δυο εβδομάδες μετά τη συμφωνία της 12/13ης Ιουλίου με την Ε.Ε. έχουμε ήδη παραβιάσει αρκετούς από τους όρους της. Μετά από πρόχειρη αντιπαραβολή συμφωνίας και ψηφισθέντων έχουμε κυρίως τα παρακάτω που δεν έχουμε υλοποιήσει, παρά τις γραπτές δεσμεύσεις μας:

    1. Κατάργηση των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων.

    2. Αποστολή προσχεδίου αξιολόγησης και αναδιοργάνωσης δημοσίου τομέα.

    3. Διεύρυνση φορολογικής βάσης με απαλοιφή αδικαιολόγητων απαλλαγών ΦΠΑ και γενικώς ειδικών φορολογικών προνομίων και απαλλαγών.

    4. Ενίσχυση ανεξαρτησίας της ΕΛΣΤΑΤ

    5. Θεσμοθέτηση αυτόματης δημοσιονομικής ισορροπίας.

    6. Ανάληψη πλήρους κυριότητας και ευθύνης για τα προαπαιτούμενα και το πρόγραμμα.

    Vote.jpg… τότε πρώτα θα ψηφίζαμε επί των βασικών κατευθύνσεων και μετά θα διαλέγαμε τα πρόσωπα που μπορούν να τις εκφράσουν / υλοποιήσουν / επικοινωνήσουν.

    Για παράδειγμα στη ΝΔ πρώτα θα ψήφιζαν για το αν προτιμούν το μεγάλο κράτος (σαν κι αυτό που έχουμε, στο οποίο συνέβαλε τα μέγιστα και η κυβέρνηση του Κωστάκη του μεγαλοπρεπούς) ή μικρό (π.χ. 1/2 – 1/3 του σημερινού, ή έστω ας πούμε το πολύ μέχρι 2 - 3 φορές μεγαλύτερο από αυτό που είχε παραδώσει ο ιδρυτής της ΝΔ). Επίσης θα ψήφιζαν πρώτα για το αν πιστεύουν ότι το ασφαλιστικό πρέπει να διασωθεί με δραστική μείωση των συντάξεων αναλογικά με τις καταβεβλημένες εισφορές ή με περαιτέρω αύξηση των εισφορών ή των φόρων από μια οικονομία που χαροπαλεύει. Μετά θα ήταν εύκολο να επιλεγεί ο Πρόεδρος. Θα λυνόταν επιπλέον και η μακροχρόνια εσωτερική αντίφαση της ΝΔ που οι κατά καιρούς επιλογές προέδρου σίγουρα δεν το αντιμετωπίζουν. Θα ξεθόλωνε κάπως το πολιτικό τοπίο.

    Εδώ που έχουμε φθάσει δεν εμπιστεύομαι τα ρεπορτάζ, οπότε διάβασα από το πρωτότυπο το κείμενο που εξέδωσε το EuroSummit τη Δευτέρα 13/7/15 το πρωί, τη λεγόμενη νέα συμφωνία. Παραθέτω εδώ τα κύρια κατά τη γνώμη μου σημεία μαζί με κάποια σχόλια.

    Προοίμιο

    Στην εισαγωγή του κοινού ανακοινωθέντος επισημαίνεται η απόλυτη ανάγκη η ελληνική πολιτική ηγεσία να αντιμετωπίσει το πρόγραμμα ως δικό της και όχι ως πρόγραμμα των ξένων θεσμών.

    Αυτό για εμένα είναι το Α και το Ω της επιτυχίας. Αν ζήσουμε ένα ακόμα επεισόδιο της γνωστής σειράς στην οποία πρωταγωνίστησαν ΓΑΠ, Βενιζέλος, Σαμαράς, Κουβέλης κλπ. οι οποίοι επιδίδονταν στο να απολογούνται για τα άδικα μέτρα που λαμβάνουν

    Σελίδα 1 από 3

    © 2024 serafimkotrotsos.gr. Designed By ideas4sites.gr

    Please publish modules in offcanvas position.